Kontingent 2024

Medlemskontingent 2024:

Så er tiden atter til at få betalt medlemskontingent, og priserne blev ved generalforsamlingen 2023 vedtaget at være som følgende:

• DASU/LOMS aktivt medlem                     600,00 kr.
  • DASU/LOMS aktivt ungdomsmedlem    325,00 kr.
  • DASU/LOMS almindeligt medlem          150,00 kr.
  • DASU/LOMS prøvemedlem i 3 mdr.        50,00 kr.

Som aktivt medlem er der stadig en grundlicens med i prisen. Jeg hjælper dig gerne med at bestille licens, hvis du giver mig et praj om hvilken licens, du ønsker.
Som aktivt / almindeligt medlem får du tilsendt bladet AutoSport ca. 6 gange årligt.

For kørerlicenser, der bestilles og betales mellem 1.1.2024 og 31.1.2024, gives der 25% rabat på licensafgiften hos DASU.

Licenspriserne for 2023:

• R4 – rally                                                        0,00 kr.
  • R3 – rally                                                        0,00 kr.
  • R2 – rally                                                    950,00 kr.
  • R1 – rally 1. kører                                     950,00 kr.
  • C1 – rally 2. kører                                     950,00 kr.
  • International – rally                              2.100,00 kr.
  • Grundlicens – Vejsport                                0,00 kr.
  • Licenskort (plastikkort)                            100,00 kr.

Læs mere om bestemmelser for licenser her: DASU licenser 2024 – bemærk 6 sider..

Alle licenser ved DASU er nu digitale. Det betyder, at du kan have din licens på din telefon, men du kan også vælge at printe den ud. Ønsker du at få licens som plastikkort, kan dette tilkøbes for 100 kr. ved bestilling af licens. Du finder din digitale licens – eller dine digitale licenser – i DASU’s medlemsportal mit.dasu.dk. https://mit.dasu.dk/Account/Login.aspx. Under ’Profil’ og ’Aktive licenser’ vil du til enhver tid kunne se og hente digitale versioner af dine kørerlicenser
Ovenstående gælder ikke internationale licenser. Disse udstedes fortsat kun som fysiske licenser.

Har du spørgsmål til ovenstående eller ikke har adgang til computer, er du altid meget velkommen til at ringe til mig på tlf.   24 41 99 28, så finder vi ud af det sammen.
Kontingentet (ikke licens) kan indbetales så hurtigt som muligt på konto 7730-1110670 eller MobilePay på nr. 13870.

Med sportslig hilsen
og godt nytår
Lemvig og Omegns Motor Sport
Kirsten Laursen

NYHEDSBREV FRA DASU: Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig nyhedsbrev fra DASU, så gør det nu på https://www.dasu.dk/om-dasu/nyhedsbrev/#/dasus-nyhedsbrev
Der kommer en mail ca. hver fredag fra DASU med nyhedsbrevet.